Deze kindercoach in IJsselstein heeft ons heel goed weten te helpen

Deze kindercoach in IJsselstein heeft ons heel goed weten te helpenToen wij een tijdje geleden merkten dat ons kind niet meer op school functioneerde zoals hij dat vroeger deed, hebben wij gekeken of hij misschien iets onder de leden had. Het is namelijk zo dat ons kind vroeger altijd heel goede resultaten op school haalde en het was daarom raar dat deze resultaten ineens zo achteruit gingen. Vandaar dat wij maar eens even zijn gaan kijken of wij misschien iets konden doen om hem beter in zijn vel te laten voelen. Wij wisten zelf niet helemaal wat dit dan zou moeten zijn en vandaar dat wij een kindercoach in IJsselstein hebben ingeschakeld. Wij waren deze kindercoach in IJsselstein tegengekomen via vrienden van ons die hun kind ook naar deze kindercoach in IJsselstein hadden gestuurd. Hun kind was altijd heel verlegen en het functioneerde ook niet helemaal goed. Toen hij eenmaal geholpen was door de kindercoach in IJsselstein, functioneerde hij heel veel beter en was het veranderd in een heel energiek kind. Vandaar dat wij graag wilden weten wat deze kindercoach in IJsselstein ons zou kunnen brengen en vandaar dat wij maar eens even op de site van deze vrouw zijn gaan kijken. Wij waren al heel snel onder de indruk van alle diensten die zij aanbood en wij hebben daarom ook meteen besloten dat wij graag met deze kindercoach in IJsselstein zouden willen gaan werken. Wij hebben daarom meteen even contact opgenomen met deze kindercoach in IJsselstein om te horen of zij nog ruimte had voor nieuwe klanten. Dat had ze en ze vertelde ons dat zij waarschijnlijk veel voor ons kon betekenen nadat wij haar hadden uitgelegd wat wij dachten dat ons kind nodig had. Wij vonden het daarom ook prettig dat wij al op heel korte termijn een keer langs mochten komen.

Deze kindercoach in IJsselstein wist precies wat ons kind nodig had

Toen wij eenmaal een afspraak hadden ingepland met deze kindercoach in IJsselstein, konden wij al heel snel bij haar terecht. Wij vonden het heel erg prettig om te merken dat zij niet met lange wachtlijsten werkt omdat wij graag met ons kind aan de slag wilden gaan. Wij vonden het heel bijzonder om te merken dat onze zoon meteen een heel goede klik had met deze kindercoach in IJsselstein en wij waren er dan ook meteen van overtuigd dat zij waarschijnlijk heel veel voor ons kind zou kunnen betekenen. Onze zoon ontsluit zich namelijk niet eenvoudig, maar bij deze vrouw was hij een en al openheid. Wij voelden beide dat er een diepe verbinding was tussen hem en deze vrouw en dat was precies wat onze zoon nodig had. Wij hebben dan ook al heel snel een tweede afspraak gemaakt met deze kindercoach in IJsselstein. Zij kon onze zoon namelijk precies bieden wat hij nodig had en wij zagen dan ook al heel snel dat hij veranderde. Dat vonden wij als ouders heel mooi om te zien en wij zijn dan ook heel blij dat wij met Coachpraktijk-Vlinders in zee zijn gegaan.

Ons kind is weer helemaal de oude

Onze zoon is nu al een tijdje onder behandeling van deze vrouw en wij merken dat hij zienderogen opknapt. Genoeg reden dus om in de pen te klimmen en om deze praktijk van harte aan te bevelen. Kortom:

• wij zijn zeer tevreden
  • ons kind is heel erg bij zijn behandeling gebaat
  • wij raden deze praktijk aan iedereen van harte aan

Wilt u ook bij deze deskundige onder behandeling? Dat kan, zij biedt namelijk ook behandelingen aan aan volwassenen.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn